Ajutor in bucatarie

Pentru ca gatim destul de mult, dupa standardele normale 🙂 , am decis acum ceva timp ca avem nevoie de ajutor cu dereticatul, asa ca am facut cea mai buna investitie si am cumparat o masina de spalat vase. E cea mai mare, cea mai tare, pe care am gasit-o si pe care ne-am permis-o.

Dupa cativa ani de alimentare a masinii cu diversi detergenti, am descoperit cu ajutorul Buzzstore, detergentul Somat Gold, calitate germana, care e clar superior celorlalti.

E clar, de acum munca noastra va fi si mai usoara datorita lui. #buzzsomat

Daca doriti sa testati produsele din campaniile puse la dispozitie de catre Buzzstore, tot ce trebuie sa faceti este sa accesati link-ul

http://buzzers.ro/invite/53f3fc71e1769e4dadf1d0232eb4ce9a

si sa va creati un cont. Succes!20160819_073207

Lasă un răspuns

