Drob cu piept si ficatei de pui

Daca vremea de afara nu ne lasa sa ne bucuram de primavara, facem ceva sa o aducem noi, chiar daca doar in casa si pe papilele noastre gustative. Aromele drobului, cu usturoi verde si verdeata proaspata, sigur te vor transpune intr-un peisaj mult mai prietenos, din punctul de vedere al temperaturilor. Daca vreti primavara, va trebuie:

1 piept de pui

1/2 kg ficatei de pui

8 fire de usturoi verde

10 fire de ceapa verde

4 oua

1 legatura de patrunjel

1 legatura de marar

2-3 linguri de pesmet

Sare, piper, mix de legume deshidratate- eu am de la Sanovita, fara adaos de sare

Eu am fiert pentru 20 min. pieptul de pui si in apa care a ramas, am fiert apoi ficateii, dupa ce i-am spalat bine. Carnea a fost tocata cu cutitul, in bucatinu foarte mici.

Usturoiul, ceapa si verdeata au fost tocate marunt in robotul de bucatarie.

Am amestecat carnea, verdeturile, 1 lingurita de sare, 1/2 lingurita de piper si 1 lingurita de legume deshidratate, plus cele 4 oua. Dupa omogenizare, am adaugat si pesmetul si am mai amestecat putin.

Compozitia se baga la cuptor, in tava tapetata cu hartie de copt, la 180 grade, pentru 50 min.

Daca doriti, puteti insera in compozitie oua fierte. Eu am preferat sa il fac simplu, de data aceasta.

Sa il savurati cu placere si sa va aduca primavara in case!

20180326_155328

Lasă un comentariu