Salata calda cu hrisca si legume sotate

De cand cu vremea calda, incep sa gatesc retete cat mai simple, satioase si racoritoare.

Asa mi-a venit ideea in aceasta dimineata pentru reteta de mai jos. Am avut ingredientele la indemana si va recomand sa o incercati, ca tare buna a iesit.

Va trebuie urmatoarele:

200 g hrisca, spalata si fiarta cu sare (eu am pus si legume uscate), timp de 15-20 min.

3 cepe verzi

1/2 ardei gras rosu

3 tulpini sparanghel

6-7 rosii uscate

7-8 ciuperci proaspete

Ulei de masline

Zeama de lamaie

Patrunjel

Oregano

Sare

In timp de hrisca fierbe, taiati felii/bucati legumele, pe care le caliti apoi in putin ulei de masline, timp de 10-15 min., la foc mare, sa iasa umiditatea din ele, mai ales din ciuperci.

Eu am adaugat oregano si sare peste legume, insa puteti adauga ce condimente si ierburi va plac voua.

Odata fiarta hrisca, am strecurat-o si a clatit-o cu apa rece.

Peste hrisca am adaugat legumele sotate, impreuna cu o vinegreta din ulei de masline, zeama de lamaie, sare si patrunjel.

Sa vedeti ce arome si texturi regasiti in aceasta salata!

Va recomand cu drag pentru pranz sau cina, cu sau fara carne alaturi.

Pofta buna!

Lasă un comentariu